11/4

Nu ska jag försöka njuta lite..

Ibland förstår man inte själv att man faktist är på platsen man har längtat till en stund, har stämplat ut för denna vecka nu och imorn bär det av mot stockholm. Har varit en lång vecka på jobbet men den har gått riktigt snabbt. Så nu ska jag njuuta av fyra lediga dagar på ett annat ställe med kristin. Fick höra idag också att EMD är förband till BSB, hett! Nej ni, finns väl inte så mycket mer att skriva än att jag är glad att veckan är över och att jag är trött. Så nu ska jag sova och tyvärr blir det nog inte så mycket mer uppdatering här förrän tisdagkväll. Så ni får sköta om er och ha en skön helg.

Tack Emma & Vicky för hjälpen med Elisa, vad gjorde jag utan er? Love.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback