13/4

Befinner mig i Upplands-Väsby.

Just nu sitter jag framför andreas dator, passade på lite medans han och krissan spelar guitar hero. Trodde faktist inte det skulle avra så kul som alla sagt med det spelet, men det är faktist rätt roligt :) .. igår va en skön dag, vi anlände här och sen drog vi in till kista gallerian (ojojoj) oxh småshoppade lite, sen en tripp till kristins gamla maxi och hämtade andreas och så åkte vi hem. Grabbarna är riktigt schyssta och min mardröm om sovplats visade sig bli endast en dröm.. hehe.. skitskön säng !  idag åker andreas iväg till lumpen och jag och kristin tänkte väl ta en city dag.. blir nog najs, vi ahde tänkt ta en långpromenad men vädret verkar vilja annat, så vi får se vad dagen erbjuder, det är söndag, ingen stress :)

Nu ska jag försöka knycka en gitarr utav någon utav rockarna så jag också får vara med. Ta hand om er folks!

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback