1/4 - del2

Ändrat studieval & trevlig Carlingskille.

Har funderat lite på prioriteringar inom studierna.. hade valt personal & arbetsliv som prio 1 och information som prio 2, men efter många om och men så har jag nu bestämnt mig för att ändra dom.. information känns mer lättillgängligt och är någ mer detta jag vill hålla på med.. Förhoppningsvis kommer jag ta mig i kragen termin 5 och sticka utomlands för vidare studier, kommer bli grymt.

Nu över till något trevligare.. under mitt samtal med mamma nyss så ringde jacob från carlings, riktigt trevlig kille det där.. mina eftertraktade byxor hänger nu bakom disken och väntar på mig, orkar inte vänta till slutet på april då magnus kikar hem utan måste in en svänga imorn för att testa dom fina jeansen. Han va lite rolig killen, riktigt bra. Funderar lite på om man ska småsöka jobb där till hösten sen när man ändå är bosatt i karlstad och vill lära känna nya människor där. Kommer iofs lära känna en hel del på universitetet, men som ni vet så kan aldrig vännerna bli för många. Och tänk tanken att få jobba med jeans hela dagarna, helt sjukt kul., Vi får väl se vad gänget säger... Vet ju att brorsan skulle bli lite småstolt om jag hänger på hans stil iallafall :)


Har umgåtts med kristin idag, hon kom hit på en lunch och vi satt ich tjatade lite och snackade om sthlms resan som snart kommer, tror vi kommer ha mysigt.
Sen kom annie hit vid fyra och vi snackade sönder en massa timmar, oerhört trevligt. Hon tyckte det va lite varmt och vi gick ut i solskenet, tog en promenad och pratade pratade pratade... slutade med en glass på en parkbänk vid vattnet, skönt. Och PANG så hade det gått 3 timmar och vi kramade varann och sa hejdå.

Tack tjejer för en fin dag, imorn blire jobb hela dagen sen iväg stress till karlstad för att hänga med jimmy och fia.. jätte mysigt. Kom på nu att det får bli fem bussen för jag ska ha ett litet samtal imorgon när jag slutar.. blir så bra så..

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback