15/4 - del 2

AJ är så het så jag får ont i magen.

på riktigt. kikade in på youtube och dom hade funnit upp ett litet klipp från hans soloframträdande igår.. ojojoj, och det är bara början på låten, han är ännu bättre sen.. Jag blir helt glad när jag ser det, han är fan grym! Önskar jag befann mig på Berns den 29e maj och fick se hans konsert, men det känns snudd på omöjligt. jaja, man kan inte vara med om allt, men det hade varit grymt.

Har suttit länge och funderat vilket klipp jag ska visa er, det lutade åt ett från rotterdam som är typ hela låten eller detta som är från sverige och känns mer äkta, men bara är början. Iofs ska jag väl inte bjuda på för mycket, ni skulle ju ha varit där för att förstå ändå.. Rekomenderar att även ni som inte gillar bsb så värst tittar på klippet för det är en helt annan grej. han är cool som fan.



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback