15/4

Backstreet Boys.

Det började med en boxningsring och fyra heta grabbar i uppvärmningsrockar, och det slutade med hesa tjejer och förmodligen flera avsimmade. Bsb va i Stockholm och naturligtvis bjöd dom på en show helt värd att se. Dom är så oootroligt duktiga så ibland kan man sitta och bara njuta. Dom gjorde en scen då dom satt vid ett bord och lirade lite poker och så sa AJ "this we have dedicated to Dennis" och typ att dom saknade honom och grejer. Sen började noterna på Show me the meaning of being lonely, jag grät, jag grät även 2 låtar till efter det. Dels för att grabbarna gjorde en sån fin grej, och mycket dels för att jag saknade kevin i bandet.

Men en sak undrar jag över, varför har dom lagt så lite pengar på turnén?
- inte en enda skärm,
- en vanlig stor svart scen,
- det va liksom inget speciellt.
Väldigt synd tycker jag, och jag blev faktist lite besviken. Men som tur va så va dom grymma iallafall. Svinbra till och med. Sen att Nick går ut på krogen och tycker han är kung och hånglar med massa tjejer orkar jag inte ens uttala mig om.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback