17/4 - del2

Massa skön fjortis-hiphop.

Köpte som sagt en ipod i veckan som va, fick den idag av brorsan och hon tjejen som haft den innan hade inte tagit bort musiken, så det va allt ifrån greenday till typ ante och dom här.. en hel del som man hört förut men en hel del annat också, skitskönt att lyssna på. Man blir glad, antingen bara glad eller glad över vad kassa endel är :)

Jag är lite trött men blev piggare nyss när Jessica ringde -"Hej, jag har lite pass om du vill ha?".. gött, så nu har jag fått pass alla dagar jag kan jobba i april, blev perfekt det.. Kommer säkert bli en hel del ändringar som vanligt men nu vet jag att jag får ihop rätt bra med pengar utan att behöva prioritera bort sånt som jag vill göra i april, bl.a. stockholmsresan som va, magnus kommer hem nästa helg osv..

Nu ska jag laga mat, tråkigt men sant.. inte ett dugg sugen på mat längre, jag som tyckt det varit så kul att prova göra nya saker och sånt., jaja, får väl sluta äta helt kanske ;)

Lyssna på detta! :)



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback