17/4 - del3

En sten har släppt.

Idag ringde det i jobbtelefonen när jag stod där och jag svara, det va sofia. Såå längesen jag hörde hennes röst, det verkar som att hon kommer och jobbar hos oss i sommar. Det va en skön befrielse för mig, en till som kan stänga och öppna förbutiken, för att inte tala om hennes energi som hon sprider runt sig. Märkte idag att jag nog har saknat henne lite. Så nu blir vi ett riktigt gött gäng i förbutiken i sommar. Fan vad kul !

Haha ni skulle se min katt nu, hon ligger på armstödet på soffan som en annan jävla säl, så himla söt!

Orkar inte skriva mer för nu blir det sängen i väntan på att ny dag ska börja, finns en sak till jag vill skriva bara. Sånna som Anders Eklund borde dom köra gamla straff på, ni vet sånna där saker som att dom får gå fängslade i bojor genom hela stan och folk får kasta sten och spotta och skrika glåpord åt, fattar ni vad gött det skulle va att ge sånna stryk? ..

Godnatt och sov så gott.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback