17/4

Karlstad-bo.

"Ska vi hänga upp en handdukshållare åt dig med eller?".. Det va det sista Jimmy sa nu innan han gick in i duschen.. javisst, varför inte?;) .. Åkte över hit till kd igår efter jobbet och vi käkade god mat, kollade på oth och bara hängde. Sofia skulle jobba hemifrån idag så jag hde lovat gå upp åtta eftersom jag sover i gästrummet där dom även har kontor, i vilket fall som helst, jag vaknade tio över sju imorse och va rätt trött så jag vilade vidare.. När klockan va fem i åtta kände jag att fan va duktig jag är som är vaken för hennes skulle så jag gick upp och satte mig i soffan, hon va i telefonsamtal och jimmy va iväg och solade.. Klockan hann bli halv nio och jimmy hade kommit så jag sa "hon ville ju att jag skulle gå upp 8 men så går hon inte in i kontoret ändå:(" (på skämt typ).. jimmy förklarade då för mig att klockan va halv TIO.. dom hade ju inte ställt om klockan inne i gästrummet så hela min morgon blev en timme försenad.. suck. men sen tog jag ett bad och det va skönt :)
Nu ska jag och jimpan ut på promenad till mariebergsskogen, gött väder som attans.

Sen blir det jobb som vanligt, vilket även blir hela helgen.. så kan det gå.

Ha det gött.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback