20/4 - del2

- "Ge nu bollen till tanten i kassan."

Tanten i kassan? TANTEN I KASSAN?! .. Är det jag det? Tanten alltså..i kassan... Tack för den du, du kan få va tanten med en grinig unge. Haha nejdå så farligt va det väl inte, men jag skrattade lite för mig själv när jag hörde det, tänk er själva att små barn ser oss som tanter och gubbar.. Usch vad snabbt man har blivit "gammal".

Hahaha, tittar på Parlamentet nu med datorn i knät.. Helt sjukt kul när dom körde "frasen" eller vad det heter, och Björn fick att han skulle inleda varje gång han skulle säga något med "Claes Elfsberg gjorde en mycket värre grej".. och han säger fel namn och grejer för han glömde bort vems namn han skulle säga, och det slutar med att han skämtar som om han skulle tro att det är Ingvar Oldsbergs namn han säger.. typ, "Claes Elfsberg gjorde en mycket värre grejnär han ledde på spåret".. så alla runt om bara bröt ihop.. skitkul :)

Har hänt en mycket skön sak idag, men tyvärr kan jag inte dela med mig. En del saker ska man hålla inom vänskapskretsen eller familjen. Men ville bara att ni skulle veta att mitt hjärta har släppt ytterligare en sten som legat lite klämd.

Helgen har varit riktigt skön på jobbet, har gått rätt fort faktist trots att det har varit långa pass och solen har gassat genom rutorna, man har varit mäkta avundsjuk på alla människor som köpt grillar och så vidare.. Hoppas ni har haft det gött. Nu ska jag mysa ner mig framför Pretty Women, kan aldrig tröttna på den filmen. Och imorn blir det ÄNTLIGEN!!! träning igen, har inte tränat på över en vecka pga jobb och sthlm. Men imorn kör vi Anna!

ha en trevlig söndagkväll.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback