23/4 - del2

I'm a fuckin' dealer.

Ja, exakt så känns det ibland.. att jag är någon slags mellanhand. Den ena parten kommer till mig och säger si, nästa dag kommer den andra parten och säger så.. varför säger ni inte si och så till varandra istället för? nej nej, det har ni ingen lust med och det leder ju inte till något ändå då säger ni, okej.. men vad ska JAG göra åt det då tycker ni? No big deal men det här är nåt som båda parterna vet om att jag tycker är lite jobbigt, ändå händer det igen och igen och igen..

Men vet ni vad? :) Solen skiner, jag sitter på en buss på väg till min älskade svägerska och bror, vi ska ta en promenad i det vackra vädret, sen åka till bergvik och köpa lite cider och mat, sen ska vi mysa och vid nio kommer störstebror dit!! Vilken himlans bra dag det är idag. Det är få dagar man kan känna sånhär lyckokänsla i hela kroppen.

Ajusst det, kom på en sak förut.. satt och tänkte på vad jag gör med mitt hår egentligen då endel undrar hur det kan vara så friskt efter mycket färgningar och blekningar. Om ni vill veta hemligheten så ska ni veta att den är ingenting. Jag gör verkligen ingenting med mitt hår, tvättar det typ två gånger i veckan, annars använder jag bara balsam när jag duschar, jag har aldrig provat hårinpackning, jag borstar bara luggen, det andra får reda ut sig själv, jag plattar håret kanske 1-2 gånger i månaden, jag använder typ aldrig spray/mousse/gelé eller något liknande.. Mitt hår få¨r helt enkelt vila, JÄMT. Inte så svårt va? :)

Nej nu ska jag vila lite här på bussen innan jag anländer i kd. Ta det lugnt i solen nu, tänk på att vårsolen är starkare än något annat, så även om det inte bränner lika mycket som på sommaren i 25 grader så är det minst lika farligt. ta hand om er.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback