23/4

Just för tillfället.

Så tror jag att det är svårt att hitta någon som är lyckligare än mig, livet bara känns sådär underbart.. Finns nog många faktorer som spelar in, dels träningen, att det går så bra. Höjer och höjer och höjer varje gång.. SKitkul! Har nyss pratat i telefon med fia, jag ska ta fyra bussen över och om hon e klar me arbetet och jimmy inte kommit hem än så ska vi ta en powerwalk, hon e bra på att övertala denna där tjejen.. Och så har jag pratat med båda bröderna, lite cider och riktigt god mat BLIR ikväll. Underbart. Men jag är rätt hungrig redan nu så jag ska försöka mig på en slags köttfärsröra eller nåt, borde inte vara så komplicerat, men jag har bara inte bestämt mig om det ska bli en makaronilåda eller om jag ska ha ris till.. hmm e nog mer sugen på maccisar.. det får bli så...

har tyvärr inte tid att skriva mer för nu e de lunch, sen träffa emelie, sen dra med bussen.. ha det gott igelkott.

image155

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback