28/4 - del2

Gammal vänskap rostar nästan aldrig.


Måste först bara berätta att jag har typ 6 olika J* (J* är egentligen ett namn men vill inte hänga ut honom här) på min msn som alla just använder "J*" som nick, det vill säga att det är omöjligt att skilja på dom och gör även så att jag aldrig skulle komma på tanken att skriva till någon utav dom eftersom det skulle kunna bli både pinsamt, tokigt och bara allmänt konstigt.hehe.. men iallafall så skriver en utav dom till mig idag.. Och jag trodde det va en som jag aldrig hade träffat för det är oftast han som kommer på tanken att skriva till mig.. iallafall, såhär lyder det viktigaste ur konversationen..


J* säger:

hej

Emelie säger:

hej hej

J* säger:

vet du vad?

Emelie säger:

ne?

J* säger:

jag har drömt om dig

Emelie säger:

haha du har ju aldrig träffat mig?

J* säger:

kommer bara ihåg lite

J* säger:

jo det har jag väl

J* säger:

eller pratar jag med fel emelie

Emelie säger:

ja tänkte nog på fel j*.. har typ 6 st på min msn lista, och så har typ ingen utav er presentationsbild...

Det visade sig iallafall vara en gammal kompis som jag inte pratat med på msn på typ 5 år, jag trodde inte ens att han använde den längre och har inte haft en aning om att han varit online.. Fast jag känner ju igen texten efter nicket så jag vet ju att han varit där, jag har bara inte vetat att det varit DEN j*.. SÅ himla roligt.


Något annat mindre roligt jag vill dela med mig av är att jag kände panik i kroppen nu det senaste dygnet, skitjobbigt. Har varit lite yr och försökt varva ner mig själv eftersom jag inte vill berätta sån för någon, men det har iallafall gått ganska bra.. Så vi får väl se om det lägger sig snart.. Känns lite bättre för tillfället, får förhoppningsvis sova ordentligt inatt. Ta hand om er och varandra därute.

Nu ska jag sova gott.. godnatt.


Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback