28/4

Snart drar den igång..

Veckan.. åker till jobbet om två timmar och sen ska jag befinna mig där hela veckan.. Vet inte riktigt hur jag ska få energin och viljan att jobba men det kommer väl.. Får hoppas det rör sig hela tiden och att vi har lika kul som vanligt.. Det blir ju pengar pengar iallafall.

På tal om annat så har jag ju planerat en resa med min familj i januari, vi ska till thailand och jag har verkligen gått och längtat.. Sen igår så berättade T att man oftast har en tenta i mitten på januari, jag som har trott att höstterminen tagit slut i december och sen varit uppehåll just dom veckorna jag ska åka. Men nej, nej, jag får helt enkelt göra en omtenta om det blir så.. Jag tänker inte boka av resan men det känns ju lite surt att ta ledigt typ det första man gör liksom., Jaja, hoppas dom förstår att jag verkligen vill iväg.

Tänkte jag skulle försöka påminna alla om att deklarera, vet att många med mig har lagt det åt sidan, men det tar bara 3 minuter högst så gör det NU. :)

Helgen va bra, magnus va hemma, trevligt, har shoppat lite, va ute och käka me tjejerna i lördags och det va trevligt, sen blev det statt och jag klarade en hel kväll där för första gången på sjuukt länge, har för övrigt inte ens satt min fot där sen juldan (tror ja), går va de bakfylledag hemma hos M, sen skjutsade jag och mamma brorsan till kd för hemresa.. Så vi syns väl till hösten igen om inte jag tar mig en helg där i sommar, men det blir det säkert.. vi får se hur våra helger och sådär passar ihop..

Nu ska jag laga lunch, är hungrig. Ha en bra dag.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: jessica

fan, för mig kommer det ta en förmiddag att deklarera. minst. bara för jag inte bara kan skriva under och skicka in :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback