29/4 - del 2

En kille kommer aldrig kunna förstå sg på mensvärk och PMS.

SAmma sekund som jag öppnade personalingången till Ica maxi idag så högg det till, den där känslan som man får en gång var fjärde vecka. Illamående,yrsel och paaaaiiiiiin... Man vill slå första bästa person och svälja en hel burk med piller, samtidigt som man vill ligga hemma i sängen med en stor chokladkaka. Åh herregud vad jag önskar jag vore man i dom stunderna. Men nej, idag fick vi nöjt och glatt ta på oss arbetstofflorna och gå ut mot infodisken och le.. LE... hur gör man det i ett sånt läge? Stackars er människor som befinnet sig i min närhet idag, ett stort förlåt från min sida räcker inte. Det finns fem bokstäver för sånna som mig B-I-T-C-H .. Och naturligtvis när man väl går hem så går det över. Det gör mig nästan ännu mer irriterad, ska det hålla på och göra ont på jobbet kan det lika gärna göra det hemma också. Men jag ska väl vara glad antar jag, det är ju över för den här månaden nu iallafall.

Nu ska jag gå in och skölja ur mitt hår, välkommen tillbaka Blondie :)

Emelie.


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha så sant så sant, man blir en riktig bitch!

Postat av: Michaela

Jävligt sant! :)
vart ska du åka utomlands föressten ?

2008-04-30 @ 08:51:04
URL: http://www.citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback