29/4

God förmiddag.

Idag vaknade jag före 8 och va jätte pigg, så jag kände att jag faktist skulle hinna träna innan jobbet idag. Gick upp och drack en smoothie sen stack jag och tränade vid 9, körde lite halvlugnt, blir ju jobb strax och man vill inte ta ut sig allt för mycket då. Man kanske skulle gå dit ikväll och springa ett par kilometer elr nåt? Ja, vi får se. Är sååå sugen på chips & dip, åt fan det hur mycket som helst förr. Mmm gott. Men jag ska försöka att inte köpa det idag (kommer nog bli så ändå :)..)

Jag trivs jättebra i min "nya" stil.. man kanske borde kalla den för nygammal, eftersom det va så jag alltid såg ut innan jag började köpa klänningar och tunikor och sånt.. luvtröjor och jeans, mmm i love it.. trivs ännu bättre eftersom jag fick höra många gånger på statt i lördags att jag såg fräsch ut, dom sa verkligen så allihop typ, fräsch. tack :)  Så med detta sagt så ska ni veta att mina "tjejkläder" kommer bli dammiga, fast iofs sommar snart och då lär dom väl få va med lite iaf.

Om en månad åker jag utomlands för första gången.. Usch vad nervös jag kommer va. Men det kommer bli såå gött.

Nu ska jag göra mig iordning det sista och åka till jobbet.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback