30/4

Dagen började med en glasbit rakt in i foten, sen gick det bara utför...

Har sen några dagar tillbaka känt att näsan varit irriterad men bara trott att det varit lite förkylning, men idag kom det jag fruktat, pollenallergin. Har inte känt av den på flera år, men jodå - it's back! Så hela dagen har jag snorat, haft tårar i ögonen, nyst och haft ett suuuupeeer tungt huvud. Inte kul alls. Och så är det en sak till som jag försökt att inte bry mig om men som jag nu hoppas helt och hållet beror på allergin så är det att jag känt mig yr nu senaste dygnen. Men idag va det värst för jag kände bara "snälla, låt mig gå hem NU".. Men det gick faktist över lite på eftermiddan, jag blir så otroligt rädd när det kommer. Vill inte hamna där jag va i höstas en gång till, det är det värsta jag varit med om. Så därför beslutade jag att tacka nej till mina vänner/min bror idag och bara stanna hemma, och det känns som ett vettigt beslut. Det är ju bättre att jag orkar jobba imorn och hela resten av veckan än att jag orkar va me polarna ikväll liksom, känns som ett moget beslut.

Så nu ska jag stänga av ljudet på mobilen, slå på tvn och dra en filt över mig. Gud så skönt.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Annaida

Man behöver såna kvällar ibland!
kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback