3/4 - del 2

Har massor att skriva om..

Igår började dagen rätt bra, klockan ringde vid sju och jag trodde hon skämtade med mig, men det var bara att stiga upp.. gick till jobbet och det gick rätt bra faktist, hade kunnat gått bättre, men det kan det alltid. Hade tänkt åka till jimmy i kd men tjejerna frågade om jag ville med på tjejkväll, det vaknades smörgåstårta och jag kände även träningsbehov, så jimmy och fia fick gråta lite för jag kom inte. stack och tränade efter jobbet, provade löpband, något jag aldrig gjort förut, körde 30 min och det va skitkul! Det kommer ge mig bra kondition, har inte fattat förut folk som kan stå där och bara köra för det ser ju extremt tråkigt ut, men det är det inte. Ska iväg och köra ett pass snart igen, men tror ja skippar bandet idag och kör maskiner istället, ska jobba sen och vill inte va så trött i benen, känenr redan träningsvärk. jaja, sen iallafall blev det tjejkväll, riktigt mysigt.. vi dansade sjöng och bara va allmänt glada, hur ska jag klara mig utan dom i höst? :(

Och kära hanna nämnde en film igår som jag lääänge funderat över vad den heter, Van the man, har ni sett den? .. Jag skrev om den i bloggen för ett tag sen, han collegekillen som går i college hur länge som helst, tills han är typ 30.. himla lustigt att hanna nmämnde just den filmen.

Sen tittade vi på gamla britney videos, och galet vad snygg hon var. slimmad och tränad som få. Sen jämförde vi VMA uppträdandet 2001 (den med ormen) poch VMA uppträdandet 2008... ni kan ju tänka er skillnaden...

På tal om videos så rekomenderade linda oss om en video igår som vi letade upp och tittade på, jag tänker inte kommentera vad som händer eller hur man känner sig, jag ger er bara länken.. Kommentera gärna vad ni tyckte.

OBS!! ENDAST FÖR VUXNA!!!
http://www.flurl.com/item/2_girls_1_cup_Official_Video_u_279604   ENJOY! ;)


Nu blir det nautilus.. Ha de gött igelkött.  (haha)

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

oh my fucking GOD! jesus fucking Christ! vad är detta? sjukaste jag någonsin sett i hela mitt liv! VARFÖR?? vad är det för människor som gör detta? vilka vill se detta? oh jesus...jag är chockad! visade min pojkvän, och han spydde!
sick sick sick!

2008-04-04 @ 00:13:52
Postat av: Therese

Men va fan Emelie lägger du upp för skit?! Hahaha jag fattar inte hur fan man kan se sånt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback