4/4 - del2

En härlig dag i stugan.

Efter träningen imorse så tog jag bussen över till väse när jag blev upplockad av jimmy och fia, så åkte vi ut till stugan.. Fias föräldrar va med också och vi hade jätte mysigt, vi har grillat korv, spelat kort, pratat och skrattat. En härlig ledig dag helt enkelt..

Känns skönt att man har det stödet ibland, vi pratade på att jimmy ska hjälpa mig stoppa min skattepengar i fonder så dom växer lite, kanske man får lite extra pengar till diverse roliga saker. Nu när jag kom hem så slog jag e pling till oslobrorsan och det va skönt att få höra hans röst mer än tre sekunder denna gång, antingen ringer han mig när jag jobbar eller vice versa så det brukar oftast bli stressamtal.. men nu va de lugnt och bra. Skönt.

Efter en sån härlig dag så upptäckte jag en mindre härlig sak på min dator, det står att jag måste aktivera windows, det kommer sluta fungera om 27 dagar och jag måste få tag på en produktnyckel, som vanligt så alltid något krångla för mig. När jag köpte den här datorn så behöll tydligen han jag köpte den av windows-skivan, så jag kan inte få tag på produktnyckeln, men ska ta med datorn till jimmy imorn så får han fixa det åt mig på nåt sätt, man kan tydligen köpa en ny i värsta fall men det kostar väl säkert ett par hundra, känns ovärt om jag får säga min mening i det hela. Har en önskan att nåt jag gör ska funka som det ska någon gång. Är det för mycket begärt? ;)

Men jag ska inte klaga, jag har det rätt bra nu.. ska göra en liten budget inför hösten sen så ska jag säkert inte behöva krypa på ´knäna som student heller, det där löser sig.. och jag känner verkligen så denna gång, det lsöer sig!! Tror det är min nya livvstil "enkelt&lätt" som gör en bra inverkan på mig.

Imorn blir det högskoleprov, fest hos vicky och sova hos jimpan och fisen, sen blir det myssöndag.. bra helg framför mig. Inget i värden kan ta dom ifrån mig. Det är bra.

Nu ska jag ringa emma. Ha det bra, ischokla' !

Emelie.

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

Det är ganska lätt att få tag på produktnyckel till windows utan att betala. hoppas det löser sig. Ha det så roligt hos Vicky imorn och hälsa alla från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback