4/4

Börjat nästan bli lite nervöst..

Imorn 8.20 fattar jag pennan och börjar skriva på provet, tankarna har börjat slå mig nu, tänk om jag inte kommer in i höst? Jag har sett det ganska självklart att jag ska komma in eftersom jag har ganska bra betyg och att jag blir med i HP urvalsgruppen.. Men nu har jag suttit och kikat runt lite och andras nervositet har smittat av sig även på mig.. Jaja, jag ska hålla tummarna och det kommer nog gå skitbra. Jag ångrar bara att jag inte har övat mer, men idag ska jag iallafall göra det.. Ska börja redan nu och köra ett prov faktist, hmm tre kortversioner måste väl vara bättre att köra än en vanlig?.. ja, de tror jag iaf så det ska jag göra...



Jag kommer alltid finnas för dig, och du kommer alltid finnas för mig.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback