7/4

skön helg.

Det har varit en riktigt härlig helg, att sitta 8 timmar och skriva högskoleprov va faktist ganska mysigt, man blev väldigt trött i huvet, men det va som sagt mysigt ändå. Jag kan faktist inte svara på hur det gick för mig för det va så mycket svårare än jag trodde, eller ja, svårt att förklara men läsförståelsen (som man trodde man skulle rocka fett på) va sjuukt svår.  Speciellt med tanke på att en tjej som satt 1 meter ifrån mig satt och drog in snor var femte sekund, ett tag var jag riktigt nära att kasta min banan i pannan på henne och skrika "gå och snyt dig för faan!!".. men jag höll mig i skinnet, däremot så sa en som jag nämnde detta för på en rast att jag skulle ha gjort det. haha. Men men, en erfarenhet rikare och nu är det gjort.  Efter provet gjorde jag mig iordning och emma kom hit, vi gick bort till bussen som skulle ta oss till vicky i karlstad och satt där och hade kul. Väl framme i kd va vi hungriga så vi syndade på ett mcdonalds på vägen till nästa buss, emma tyckte att jag va rolig så jag ska väl skriva vad som hände därinna då :) ... Vi skulle båda två ha en big mac, så när jag beställde en så skrek hon tjejen in till köket "en big mac beställd".. då sa jag -"ni kan göra två på en gång för min kompis ska också ha en." ..får då som svar -"jamen vi gör ju 4 på en gång." .. då vänder jag mig till emma och säger lite halvhögt (tror kassörskan hörde det) -"Jamen självklart, det borde jag ju ha förstått"... emma bröt ihop, och ja,, nu i efterhand va det nog rätt roligt, blir inte alls lika kul att skriva det här men what to do liksom ;)

Hemma hos viktoria va det trevligt som vanligt, det blev ganska mkt folk och naturligtvis va alla vi maxitjejer där... i onsdags så va jag,linda,madde och hanna hemma hos kristin.. vi satte på massa skön musik och dansade som tokar, det va kul ! Linda lärde oss en dans till den gamla slagdängan "shoop shoop song" med Cher, denna dans visade vi sen upp för vicky som en extra present i lördags på festen.. uppskattat :)

Sen vi kvart över elva eller så så hämtade jimmy och fia mig för jag skulle sova hos dom, vi gick och lade oss efter några timmar och igår vaknade jag först av alla (har aldrig hänt förut) så jag klev upp och tog ett långt skönt bad, saknar faktist att ha badkar. Sen knyckte jag jimmys bil och åkte till maxi bergvik för att köpa färskt bröd osv till en härlig frukost. när vi hade käkat så gjorde vi oss iordning och fia blev hämtad av sina föräldrar medans jag och jimmy grejade med lite annat och så.. vi mötte upp fia, bengt och lisbeth sen på en restaurant å käkade massa god mat. efter detta drog jag och jimpa till carlings där mina efterlängtade byxor va undanhängda.. dom va snyggare än jag hade trott och satt snyggare och allting, helt underbara. :)

Om en vecka idag så ska jag och krissan på Backstreet boys, det kan inte bli annat än bra !

Nu ska jag iväg och träna.. är trött på detta nu, måste sluta äta så mycket onyttigt, eller ja, har gjort det ganska bra men det finns mycket jag kan förbättra.. är sugen att köra hårt och länge idag, men vi får se vad jag hinner.. är ganska trött också..


Grattis Rebbe !!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback