8/4

Jobba, det är livet det!

Vi tar det från början.. denna vecka hade jag inte mycket alls på mitt schema, idag skulle jag ha jobbat 15-18, sen frågade Lisa för några dagar sedan om jag hellre ville jobba 8-14, och det ville jag ju. Väl där idag så va jag rätt pigg och Lisa sa att det fanns ett pass ledigt ikväll, 15-20.. Så visst tänkte jag, vi kör det med. Under dagen sen så dök mer och mer upp så imorn kör jag 9-19 och fredag 11-22.15, jobbar även torsdag men det är kortpass så det är inget att direkt räkna med.. Men det känns bra, ska va ledig såpass mycket under April så det känns som att dom dagarna jag har "tid att vara på jobbet" så är det lika bra att köra på.

På lördag åker jag och Krissan till Stockholm, blir bra det. Nästa helg sen är det jobb och helgen efter det kommer störstebroder hem från Landet som Gud glömde ;) .. Om exakt två månader befinner jag mig på en vit strand med en paraplydrink i handen, semestern är fixad.. Längtar.

Nu ska jag varva ner och snart gå och lägga mig.. ha det bra! (kul att så många hittat hit)

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback