9/4

Lite trött.

ja, idag är jag faktist lite trött.. ska bli skönt att lägga sig i sängen snart och titta på one tree hill, vil egentligen inte titta på det för jag vill suga på karamellen en stund till och spara lite avsnitt, det är ju så sjukt bra. Men jag kan nog inte hålla mig. pratade med jimmy nyss och han och fia va i stan så jag hade tänkt att kanske åka över med dom till karlstad och sova över men katten tittade lite misstänksamt på mig så jag känner nog att jag ska sova hemma hos henne inatt.. har ju jobbat rätt långa dagar och ska vara borta fyra dagar i helgen så jag kanske ska passa på att umgås med henne när jag väl kan så hon inte känner sig ensam. Och som sagt så drar oth lite i mig..

Har gått bra på jobbet idag, kändes konstigt att göra tobaken när pernilla va på plats (hon är ansvarig över det). Men det gick nog bra.

Nu orkar jag nog inte skriva mer, imorn jobbar jag 18-22 så jag ska träna,packa,städa,tvätta på dagen.. Vore gött att få komma hem till ett rent hem sen till veckan när jag kommer hem :)
hmm... måste fixa kattvakt vecka 23 när jag ska åka bort.. får försöka lösa det på bästa möjliga sätt..

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback