13/8

Tennis & gamla mobilbilder...

Va hemma hos krissan förut så ringde madde och sa att vi skulle spela tennis så hon och mia hämtade oss och tennis blev det. Har faktist aldrig provat tennis förut, eller ja, när jag va liten men det är ju en helt annan sak. Man har liksom ingen teknik eller koll på hur bollen åker, men på slutet blev det roligare och roligare. Kommer definitivt få hända igen! :)

Kom hem och tog en lång skön dusch sen hamnade jag framför en bildmapp på min dator med gamla bilder från min förra mobil. Hittade massa kul som jag skulle vilja lägga upp. Men det som gav mest intryck på mig idag va mitt långa hår. Hittade den bilden jag tog hos frisören, sekunderna innan dom långa hårtesterna åkte av.. Tänkte ge er den bilden, och en efter-bild.


Synd att man inte riktigt ser här vad långt det är, men långt va det...


..och såhär såg det ut när det var som kortast förra sommarn..



Varför klippte jag mig?? :( Jaja, det ska inte få hända igen!!

Och till dig A; Jag ska börja plugga till hösten.. Vem är du?

Emelie.


Kommentarer
Postat av: Elin

De är snyggt med kort hår ju! Och SKÖNT.. tycker jag iaf.. jag ångrar INTE att jag klippte av mig mitt :) Man vet ju att de växer ut igen..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback