17/8 - del2

Söndag.

Läste igenom mitt förmiddagsinlägg och insåg att jag va lite hyper, hehe. Nu har jag iallafall lugnat ner mig lite, har varit ute på kalas med släkten, riktigt trevligt. Alla har sån konstig humor. :)

Idag har jag en bra dag, känner mig rätt glad. Har en massa roligt på G.. Men även nåt tufft. På torsdag är det begravning, och jag har ingen aning alls om hur jag kommer att kunna tackla det, jag är så otroligt nervös. Försöker att inte tänka på det, men det kommer upp lite då och då. Hoppas det går bra. Innan dess har jag lite andra planer den här lediga veckan. Imorn ska jag va hundvakt åt fabbelito :) Sen på kvällen vet jag inte riktigt, funderar på en moffakväll... Har så svårt för att äta nuförtin så det är bara go-mat som går ner.. Känns lite jobbigt, vill inte hamna i ett sånt läge igen. Men det ska nog bli bra. På tisdag har vi bestämt bowling/lite supa(?) kväll med maxi girlsen.. På onsdag ska jag å K på cirkus, nån som vill me? Har fribiljetter kvar.. Sen får vi se lite vad som händer i helgen... får väl se hur man mår och sådär... hoppas det här blir bra... Jag pallar inte en ordentlig nedgång nu.

Vill återigen tacka mina vänner för att dom finns.
Annie... Vad gjorde jag utan dig? Saker du säger och gör, bara finns där liksom. En så otroligt genomsnäll människa får man leta länge efter. Finns inget ont i dig. Du är bra för mig, jag är glad att du finns i mitt liv. Tack.
Kristin... Saker jag delar med dig har jag aldrig gjort med någon annan, du förstår mig så bra. Jag pratar direkt ur hjärtat utan att behöva tänka, och du förstår. Vi är lika på många sätt, vilket har både för- och nackdelar.. Men jag tror vi båda två är väl medvetna om det och vi lär oss mer och mer när vi ska sluta prata:)  Mycket kärlek till dig gumman, tack för alla härliga kvällar, och fler ska det bli.
Emma... Jag vet inte vart jag ska börja. Du är som en syster för mig. Du bara är där liksom, livet vore konstigt om inte du fanns vid min sida. Man stortjuter och ringer dig, du säger dom rätta sakerna och man blir lugn. Jag är överrumplad av att du finns hos mig. Tack för allt du gjort under den här perioden. Love.
Alla ni andra... Ni vet vilka ni är och ni vet hur mycket ni betyder för mig. Jag hoppas vi kommer få mer tid tillsammans nu när skolan börjar och man får lite mer fritid. Det finns så många som gör mig så glad, och jag hoppas jag får ha er i mitt liv länge till.

Idag känner jag mig helt enkelt bara väldigt tacksam mot livet. Snälla Gud, hjälp mig den här veckan.



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback