17/8

Kul kväll igår.

Hade lite olika planer igår kväll men visste inte riktigt vad jag kände för.. Så det slutade med att jag gjorde alltihop :) en timme här, en timme där... Umgicks med mamma och grannarna osv till typ åtta, sen gick jag till annie där dom satt och spelade spel och VA NYKTRA, hehe, jätte trevligt.. Sen kom Krissan vid halv tio så gick vi till bowlingen för att möta upp mojje och grabbarna, hade hittils under kvällen inte druckit nåt men det blev ett glas vin i baren, som blev två som blev som blev ? ... hehe.. vi bowlade lite och jag sög som vanligt, att man får va så dålig? haha.. Måste ju skryta lite över K som gjorde tre strikes på fyra rutor, snyggt gumman! Sen iallafall blev jag sugen på statt men K hade ont i halsen och kände sig hängig så hon va inge taggad, men hon följde med bortåt iaf för en cig.. Jag övervägde NÄSTAN att gå in på statt själv haha, men vet ju att de alltid finns folk därinne.. men jaja, stod o pratade med W & P och skulle precis till å gå hem när Lina kommer fram och tjatar lite och tycker jag ska följa med in på statt, så det gjorde jag. Och jävlar vad roligt de va ! Har aldrig dansat så mycket, umgicks mest med mig själv därinne.. Och H.. haha, fan vad störd han e.. sjukt kul.. shit vilke minnesluckor jag har... men vet iaf att jag dansade som en tok och att allt va superkul... en sån där spontan kväll liksom.. finns en gammal vän som jag känner nu har stöttat mig mer än jag kanske förstått när vi va yngre.. att få höra vad dom tänkte och sa om mig gjorde mig glad idag.. Varför säger man inte sånt TILL sina kompisar oftare? Jaja.. good talk iallafall..

Nu ska jag vila lite till, sen blir det dusch och björneborg med familjen, en lill-kusin fyller år så jag hoppas på tårta :)
Bra om jag får i mig nåt...

Ha det bra kära vänner, idag är det en lycklig emelie johansson ni har. Ajusst de, på tal om det. Jag ska inte byta efternamn längre. Mina närmaste vet varför och jag tycker det räcker, men tänkte att det kanske är bra att veta för er att jag kommer fortsätta vara just emelie johansson. Iallafall ett bra tag till.

Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback