20/8

Regnet det bara öser ner... tralllalalallalaalaaallaaa...

Varför har man gjort en sån hippig låt om nåt så tråkigt som regn? Iofs så äälskar jag regn men tydligen inte alla andra...

Hur kommer det sig att jag känner mig så lugn? Det känns så skönt, konstigt, men skönt.

Jag har inte orkat tagit tag i och ordna iordning saker inför imorn... Jag behöver faktist testa min klänning och se så det känns bra, och så behöver jag bränna ut en skiva med sångerna på, och så behöver jag skaffa en bukett.. det kommer va så svårt, vad ska man ha för blommor i en begravningsbukett? Jag vet ju ingenting om sånt där.. Ska man bara ta det man själv tycker om och som man tycker passar? men tänk om det betyder helt fel saker... svårt svårt, jag får fråga dom i affären imorn... Usch, hoppas det går bra imorn nu.

Kollar på Du blir vad du äter" för tillfället... alltså man SKA ju bli äcklad av maten och godiset dom äter eftersom dom blir så tjocka av det, men jag blir bara mer och mer sugen på godis när jag ser det där.. märkligt...

Nu ska jag göra nåt vettigt, ha de bra folks...

Emelie. 

Kommentarer
Postat av: Elin

men dom har ju gjort om alla lägenheter & bytt ägare!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback