23/8

Ett lyckligt ögonblick.

Just nu sitter jag i en lilla vm tröja från 2007, ett par fotbolls-träningsbyxor från (jaa, shit, när är dom ifrån egentligen?) typ 90 talet är det säkert iaf.. Iallafall så sitter jag här och bara ler.. Livet känns sådär gött som det bara kan göra vissa stunder.. Nu är en sån stund. Igår gick jag till annie på vinkväll med henne och mysan.. trevligt! Krissan va även hon förbi en sväng.. A & M ville till mastis men jag ville helst inte dit, går hellre till ankaret.. men dom insisterade och vi gjorde en deal att vi skulle ha kul inom en halvtimme annars skulle vi gå vidare, när vi kom in och möttes av 40 st 50plussare så löd mysans mening ungefär såhär "drick upp så går vi".. hehe :) Vi vandrade iväg till ankaret och det va nästan fultl som vanligt, det där stället växer mer och mer, kul för pillan! Jag hade skitkul. Och det blir en repris ikväll.. Jag och kicki ska göra stan osäker.. vi får se vilka som vågar hänga på ;) hehe.. statt blirle, dansa dansa dansa.. sista ordentliga kristinehamnskvällen på ett tag nu.. sen blir det ju faktist karlstad mestadels.. Fan, skolan börjar verkligen om några dagar, och jag är inte ett dugg nervös??? Alla tjatar om det hela tiden.. men det är bara då jag blir lite nervös.. och det vill jag inte va.. det kommer bli bra det här..

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut i sola lite :) ha det bra!

Love you sis'!



Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback