24/8 - del3

Fan fan fan fan fan fan.

Jag har ont i halsen!
Katastrof!
Jag är aldrig sjuk, tänker i helvete heller bli det nu, DEN HÄR VECKAN!!!
Vi får hoppas det bara är en cola/bakfull hals idag, och att jag vaknar imorn frisk som en lärka... Känner dock på mig att jag är en otursfågel sen en tid tillbaka så jag kommer säkert bli dödssjuk... mer info om detta kommer imorn! va så säkra!

Har hängt med emma nu hela kvällen.. mysigt. Jag förstår inte riktigt varför jag inte är mer nervös än vad jag är? kommer allt bara smälla till tisdagmorgon? Eller imorn kväll kanske... eller när jag förstår att det är sant.. att jag ska studera.. jag ska inte gå till jobbet imorn.. och inte dagen efter heller... och inte dagen efter det heller.. så himlans konstigt..

imorn ska jag bättra på min garderob, när man jobbat i "uniform" så har man inte spec mkt vardagskläder hemma.. det är mest klänningar och partylinnen... Man har liksom gått från pyjamas på morgonen, till jobbkläder, till mjukisbyxor när man kommit hem.. jag har märkt redan den här veckan att ja har lite dåligt med kläder sådär.. eller det har jag väl inte egentligen, bara jag som är knösslig.. men brorsan kommer ju hem i veckan så iorn ska jag åka till carlings och lägga undan massa kläder som han får hämta ut när han kommer hem.. gött med bra rabatt :)

Nej ni, nu drar det ihop sig för kvälla för johansson.
Rebecca blev föresten skitglad för klockan (klockorna).. bra :) !!

Godnatt och sov gott, imorn är sista dagen utav mitt "gamla liv"...

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback