24/8

Grattis på 8 årsdan, världens bästa skitunge!!

Idag fyller lillasyster år, å hon ska få en så himla bra present! Hon är totalt förälskad i hello Kitty så jag har köpt en väska som det ligger en väckarklockan och ett armbandsur i, hon kommer bli så himla glad! :)

Igår då.. Kicki kom vid sex (inte många av mina vänner som dyker upp så tidigt, what?? haha) ... vi satt och tjöta lite och till och med lovisa överraskade med att dyka upp vid sju eller nåt.. helt otroligt hehe.. vi började dricka lite och spela musik, och nu när jag tänker efter..faan vad fort kvällen gick! Vi drog till statt och det va faktist ganska mycket folk för att vara innan löning.. helt ok! Hade skitkul, dansade och härjade riktigt bra.. Så, det blev en lyckad kväll faktist.

Nu ska jag slänga på lite smink och sticka till mamma, inte det ultimata när man är bakfull att komma in på ett barnkalas, men vad gör man? Jag får ju skylla mig själv, hon fyller år varje år den 24e augusti så jag ska inte klaga för då hade ja kunnat hållt mig inne igår :)

Nej, nu är det lite bråttom här.. ha det så bra!

En vacker 8åring!



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback