25/8 - del2

På bättringsvägen och inte ett dugg nervös :)

En normal emelie johansson skulle sitta skakandes nu och fundera på att skippa skolan imorn. Men den här emelie som sitter här är lugn och har en känsla av att detta är rätt för mig. Klart man blir lite nervös när man tänker på det mycket, men inte ens i närheten av vad jag trodde jag skulle va, har bävat för den här kvällen. Men iofs så är jag så förberedd som man kan bli.
I min väska finns:
- nässpray
- voltaren
- mucoangin
- läppglans
- mascara
- paraply
- kalender
+ allt det andra "vanliga" man har..  Så som ni märker har jag skaffat mig ett apotek inför imorgon, inget ska kunna hindra mig :) Men jag har däremot besämt mig till 95% chans att inte gå ut imorn i karlstad. Åker hellre hem till katten och umgås, FAN har glömt packa inför brunskog.. jaja, gör det imorn morgon om jag hinner :)  .. ialalfall, imorn ska vi på stadsvandring efter introduktionen och man har ingen aniing om hur långt tid nånting tar, sen hade dom planerat lite grilla och sådär imorn kväll och utång för dom som vill, så vi får se hur jag gör, men jag tar senaste elva bussen hem iaf, vet ju inte riktigt när vi åker från universitetet onsdagmorgon mot brunskog, men vet att det är på morgonen iaf så det blir säkert tidigt.. Hellre är jag fräsch där i 1½ dygn än går ut imorn liksom... Blir ju tillräckligt mycket fest ändå om man säger så ;)

Nej ni, nu ska semlan plocka iordning det sista, borsta tänderna och krypa ner i sängen.. Imorn kör vi !!

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback