25/8

Feberhängig och sömnlös natt.

Blir man trött eller? Har knappt sovit en blund inatt, bara legat och haft ont i halsen, snorat och känt mig konstig i huvet. Dom stunder jag väl råkade slumra in så vaknade jag hastigt av att jag inte fick nån luft eller att jag drömde en mardröm. Jävla skit-natt!

Hade bokat en frisör-tid i karlstad idag och hade även tänkt lägga undan kläder som jag nämnde igår, men jag ringde imorse och avbokade tiden ("jaha ojdå, ja jag hör att du inte låter bra alls, du ska nog hålla dig inne du, krya på dig") och känner mig lite nervig för att jag ska må såhär imorn. Därför har jag beslutat att hålla mig inne idag. Men endel måsten har man, ica maxi & apoteket! Sen så har ju faktist carlings öppet till åtta ikväll så om jag blir lite piggare så kanske de är en idé att åka över ändå.. vi får se, bil finns ju tillgänglig i vilket fall som helst..

Snälla ge mig ork och ta bort alla baciller ur mig! :(

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman! Detsamma gäller för mig med. Varför blir man alltid sjuk när man absolut inte får bli?! Det är väl Myrphys lag om alltings jävlighet... Puss på dig!

2008-08-25 @ 12:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback