2/8

Jag vet inte om jag orkar det här.

Att aldrig få chansen igen.¨
Att aldrig få ett förlåt.
Jag kommer aldrig mer kunna känna hoppet.
Att aldrig igen få elaka sms.
Att aldrig igen få positiva tankar om en förändring.
Jag kommer aldrig bli av med skulden.
Att aldrig kunna rätta till misstagen vi gjort.
Att aldrig få en pappa vid min sida.
Jag kommer aldrig mer se in i dina ögon.

Just nu känns allt bara hopplöst. Har alltid hoppats. Alltid haft tankarna att det ska bli bra. Men nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Allt är fan slut. Hela jävla skiten är över.

Ge mig en kram. Någon.

Emelie.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman då!

Skulle gett dej en kram om jag var där, ring om det e något, finns för dej! KRAM

Postat av: Petra

Kan inte ens sätta mig in i hur det känns :/ Men ville bara säga att jag är ledsen för din skull! Men du är stark, du klarar det här! Ta en dag i taget! Massa kramar till dig!

2008-08-03 @ 14:53:31
URL: http://anothermee.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag skickar dig hundra varma omfamningar stumpan. Säg bara till så är jag hos dig på två min! alltid:)

2008-08-03 @ 15:47:32
Postat av: mikaela

Jag beklagar verkligen sorgen.

Jag förlorade min pappa för ett år sedan, och jag har inte kommit någonvart i mitt sorgearbete ännu...allt står fortfarande still för mig.

Alla har vi olika relation till våra pappor, jag vet inte vilken du hade till din, men jag stod väldigt nära min pappa. Och vilken relation man än har, så är en pappa alltid en pappa. Jag hoppas du har människor runt dig som du kan lita på och som alltid kommer lyssna på dig när du behöver prata, eller bara vara där för dig.

För när sådana här fruktansvärda saker sker, så känner man sig väldigt ensam...

Jag hoppas du tar dig igenom det här.

2008-08-03 @ 22:21:23
URL: http://thesadeyedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback