30/8

Excited!! (eller hur fa-an det stavas?)

Jag är iallafall väldigt tänd för kvällen! Ååh, längtar supermycket.. Vi ska ha sittning idag, våran allra första sittning. Alla ska va utklädda till sina musikstilar som vi är indelade i, och vi har turen att vara PUNK !! Fatta vad kul! :) Igår bestämdes det att vi alla gör oss iordning tillsammans hemma hos käre Olle, en av dom skönaste grabbar ja träffat. Enkelt & lätt!
Jag har varit rätt osäker på vad jag ska ha på mig eftersom det inte har funnit en kvart över att hinna fixa nåt, men nu rotade jag lite i garderoberna och hittade en alldeles utmärkt outfit, lagomt sexig, lagomt kortkort och det skriker PUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNKKKKKKK!!! hehe..

Har hänt mycket dom senaste dagarna, men som ni kanske förstår så trivs jag sjukt bra. SÅhär bra som jag mått dne här veckan har jag aldrig mått förut. Pyskiskt alltså, fysisk har ju varit lite sämre om man säger så.. och jag som ALDRIG är sjuk.. what?? liksom! Men men, så länge man kan supa bort det så är det ju ok :)

Det är några personer man fått mest kontakt med och det känns som vi kommer ha tre riktigt roliga år ihop.. Vi är ett härligt gäng blandat tjejer och killar.. Och jag tycker det är kul med alla tävlingar vi kör så man får peppa ihop sig ännu mer. Punken lever!!

Ni får hålla ut med bilder gott folk, men det kommer, jag lovar, är uppe i 300 redan och det kommer ju inte bli mindre om man säger så :)

Nu ska jag gå till bussen, det är dags o köra igång igen.. Glömde nästan systemet förut, nervigt! hehe
Ha en skön lördagkväll.



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback