31/8 - del2

Jävla skit internet!

Har en uppgift som ska va klar till skolan imorn kl 12.00 .. som ska va sparad som en .doc ... trodde jag hade word på datorn, då detta BORDE va standard.. men icke... så nu håller jag på o laddar ner ett office paket, men som ni kanske vet så har jag 3 mobilt bredband vilket är RÄTT SÅ segt... så de skulle ta några timmar att få ner, och till råga på det så krånglar internetet idag, vilket det typ alddrig gör längre så jag har inte ens fått ner halva filen... så nu e de bara o hoppas på att man får igång det och installerat och klart tills imorn morgon, annars e jag i knipa... as allways... jaja det löser sig.

som ni förhoppningsvis har förstått vid det här laget så är jag ett hängivet One Tree Hill fan... och har vetat ganska länge att nya säsong 6 ska släppas på piratebay imorn.. har väntat på att titta på dom sista tre från säsong 5 just därför... vännerna runt mig har varit rätt avundsjuka för dom har  verkat helt tokiga över det som hände i sista anvsittet.. och nu har jag äntligen tittat på det och jag förstår dom... shit alltså, jag är glad att jag slipper vänta ett halvår nu liksom!!! Min sommar hade varit helt annorlunda om jag sett detta innan.. hade inte pallat det...

nu orkar ja inte skriva mer... måste faktist sova, som ni förstått ska jag upp tidigt imorn och greja :(

Sov gott, imorn är det HÖST !!!! :) :)

NI MÅSTE SE DETTA.. den som inte gråter är omänsklig! Kärlek.



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback