7/8 - del2

Efterlängtade höst !!

Den börjar äntligen visa sig nu. Man kan sitta i luvtröja och mysbyxor i soffan, skulle faktist till och med kunna tända ljus... och det känns underbaaart... Idag har jag haft en liten styrardag, har varit hos mamma och skrivit ut lite papper jag behövt.. Bl.a. respapprena åt tjejerna med bokningsnr och avgångstider osv... plus att jag skrev ut min litteraturlista.. fattar ni? MIN litteraturlista... jag har lånat mina första två böcker på bibblan :) faan vad kul det ska bli. Jag börjar inse att det kommer bli en del läsa men jag har faktist övat senaste halvåret att lösa böcker.. hade tappat det lite men nu har jag ett rätt bra flyt igen.. Det är en sån där grej som man tror man inte behöver öva på men jag känner nu att det är skönt att jag försökt vänja mig själv vid att läsa igen, för det är faktist en taktik det där.. Jag har alltid haft så brättom när jag läser eftersom jag vill va först på allt, och det va jag nästintill jämt i skolan också, så det är väl det som sitter kvar.. men nu för tiden försöker jag istället verkligen LÄSA böckerna jag öppnar.. dom blir bättre då :) Tack fia för alla bra böcker du lånar mig!

Imorn drar jag igång och jobbar igen, har saknat stället sjukt mycket... har räknat ut att jag har 156 kvartar kvar att jobba den här veckan... sen är det slut... känns riktigt konstigt. Kommer sakna maxi. Tur man får komma ibland och jobba.. :)

Nej ni, nu ska jag fortsätta mysa i soffan, kanske dags för säsongens första tekopp?
Ha det bra och ta väl hand om er och era kära.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback