7/8

I krissans fåtölj (eller ja den va min för några dagar en men nu e den ju hennes för den bor hos henne nu )

Gick hit sju imorse för att sova dom sista timmarna... Fick reda på häromdan att dom skulle byta fönster hemma hos mig idag mellan 7- förhoppningvis 12.. så katten är instängd på toaletten stackarn och kristin får stå ut emd mig.. hehe.. Fick nyss go frukost och nu sitter vi o hänger... Hon ska jobba vid tolv så då åker jag upp till mamma och myser lite.. igårkväll va de adam tensta i stan och vi va givetvis där.. naturligtvis va han grym.. sen ville en utav min kändiskåta vänner ta kort med honom men hon va lite smånervig så jag tog tag i henne och sa kom nu går vi bort, för just då hade han kommit ut och stog helt själv.. så då gick vi bort, kortet kommer en annan dag.. sen spelade knekta kungar som mina småsyskon äääälskar så jag tänkte spela in en liten video på mobilen åt dom, men orkade inte gå fram.. gick fram efter några låtar till slut och då kommer naturligtvis deras favoritlåt :) perfekt! Senare på kvällen hamnade jag och ansi med lisa,chriffe, maco och gänget... faan vad kul de va... man kan verkligen ha kul utan alkohol också.. helt sant.
kvällen avslutades med att chriffe och maco gjorde en kärleksdans till en låt jag inte komme rpå vad den heter just nu.. haha fett vackert! hahaha..

nu ska jag göra mig iordning och sen åka.. imorn börjar jag jobba igen.. en vecka, sen är det slut :)

ta hand om er.



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback