8/8

080808.

Tycker det är rätt coolt att leva på 2000talet och få vara med om alla dom här coola datumena.. Faktist.
Idag gjorde jag första arbetsdagen och det gick rätt smärtfritt faktist.. Det var nästan som vanligt :) Sen stannade jag ens tund efter jobbade och lunchade med madde.. och sen handlade jag lite.. bla. kalender till skolan som jag nu suttit och fyllt i lite tider i :) känns riktigt skumt.. Erik stannade mig när jag va o handlade med världens smile över ansiktet och sa typ "när börjar du skolan nu då? känns kul va?".. så jag nåt i stil med att det kändes kul men lite jobbigt att lämna maxi också.. då sa han typ "Jo men så är det ju, livet måste vara lite jobbigt ibland också. Men det blir bra i slutändan." ... undra om han bara menade det vi just pratat om eller om han hade en annan mening med det han sa också, det kändes lite så.. Men det kändes bra iallafall, det gav mig faktist lite styrka om jag ska va ärlig. kanske låter töntigt men så är det.

När jag kom hem rensade jag ur min redan överfulla pärm med papper... så nu är det bara riktigt viktiga saker kvar, varför ska man spara på så mycket annnan skit? hehe..

När jag satt här och tänkte lite så kom en låt upp i mitt huvud som jag och min lillasyster lyssnade mycket på när jag bodde hemma och som beskriver känslorna jag har i mig these days.. riktigt bra låt!
(ursäkta den dåliga kvalitén, den enda som fanns)



Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback