10/2

Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva om.

Dagen började med att klockan ringde och jag tog bilen till maxi. Kändes bra i ryggen (försökte jag inbilla mig).. men fyra timmar senare fick jag ge upp och gå hem. Tjejerna skulle laga middag hos linda så jag åkte dit. Men innan så la jag mig och läste en stund, va lite trött men tänkte inte mer på det. Förrän det piper till i mobilen och jag tittar på klockan och tror jag försovit mig till jobbet så jag flyger upp och drar på mig maxibyxorna och tittar på mobilen igen och inser att klockan är fyra och inser att det är söndag och att jag vaknat av lindas sms.. riktigt sliten i huvet alltså. Iallafall, det stod "vi är hemma nu. Kom!".. så ja stack dit och åt med dom. Sen blev det mys hos kristin. En liten stund iaf. Sitter nu här och är så glad över att jag blivit så stark.

That's us!

image116

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback