13/2 - del2

Vilket väder !! :)

Satt här nyss och funderade på en promenad, men tror tyvärr inte jag hinner. Och så får jag ju min andel sen när jag går till bussen och även när jag strosar i karlstad. Alltså det känns så knäppt att träningen så snabbt blev en del utav mitt liv, imorse kändes det liksom som om jag aldrig gjort annat när jag gick dit. Synd som attan bara att jag inte visste att man inte fick bada förrän 11.. känns ruttet när jag va där halv tio liksom. Men men, nu vet jag ju det iallafall :) Så antar att min dagliga rutin kommer bli att vara där 10, köra en timme träning sen simma så mycket jag orkar, det kommer bli tokbra det.

Nej, nu ska jag packa, plocka och sen åka till karlstad och möta upp sofia. Förhoppningsvis har vi racern och kan åka runt och plåta. Riktigt najs! :)
Ha en skön dag you all!

Lugg-kort :)

image122

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback