13/2 - del3

Egentligen..

Har jag faktist ingen lust att blogga men känner ändå ett behov utav det för det har varit en så bra dag. Efter mitt förra inlägg så stack jag till karlstad, mötte fia och vi gick hem hit till henne och jimpan, jimmy va på jobbet fortfarande så jag hjälpte fia med en jobbgrej. Vi hade trevligt som vanligt och det känns nästan lite ibland som att man har en storasyster (sådär som det ska kännas med riktiga svägerskor). Det känns så gött.

Vi bestämde oss för att vi hade tränat så duktigt i veckan så vi skulle äta skräpmat, hon bestämde att vi skulle dela på en rulle, så det fick det bli. Jag lovar er, det va den absolut minsta rulle jag sett. Så jag tänker inte räkna det som att jag har ätit skräpmat idag :) (tur) haha.

Har massa planer för resterande vecka.. ibland är sjukskrivning nåt bra, så länge man kan gå utanför dörren med det så.. Ni får läsa uppdateringarna.. nu ska ja släcka lampan och sova, låter datorn stå på och ladda alla greys säsonger så ja kan kolla ikapp ordentligt.

Godnatt.

OBS! En 3 år gammal bild.

image123

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback