13/2

Träningsvärk :)

Är det något jag har saknat så är det träningsvärk, gud så gött det är. Man känner i hela kroppen att man gjort något. körde ett morgonpass igår, tog det ganska lugnt eftersom jag måste det pga ryggen.. Ska iväg här snart igen men tror bara jag kör kondition idag så får "musklerna" vila ;) .. kör lite cross trainer (som för övrigt är bland det jobbigaste jag har varit med om, vilken uppfinning!).. och så tror jag att jag simmar lite efter det.. blir perfa det.

Ska över till jimmy och fia sen.. åker väl vid två-tre nån gång och sover kvar inatt, blir tokmysigt det!. Som vanligt :)

Igår var för övrigt en rätt bra dag. efter träningen stack jag upp till mammas jobb och lånade bilen, behövde handla och lämna in sjukintyg. Nånstans i mig så saknar jag jobbet som jag förut alltid gjot när jag varit därfrån ett par dagar, men det är inte alls samma längtan som jag haft förr, nu känns det faktist ganska skönt att vara ledig. Konsigt, men skönt.

Nej ni, nu ska jag anmäla mig till högskoleprovet, sen iväg till gymmet. Ha det gott!

Nästa år kanske den här tjejen får vakna till liv igen? :)

image121

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback