15/2

Har mycket att skriva men tror inte att jag orkar..

Igår va en bra dag, vaknade här hos fia & jimmy och vi käkade frukost efter ett tag när sjuka jimmy började komma igång. Grabben som aldrig är sjuk blev det just när jag va här, vilket va tur för jag kan säga såhär, han har inte haft en enda sjukdag på 2 år och så var han tvungen att ta de just den dagen jag va här och helt ledig, så vi hängde hela dan igår, hämtade emma på universitetet och åkte till krhamn en svänga, jag lagade lunch åt dom och vi gjorde oss iordning, tillbaka till kd och tog de lugnt ett tag hemma här. Sen drog jag och emma på fest hos elin, en pluggkompis till emma. Va riktigt mysigt och det känns gött att inte behöva plugga men ändå få va me i studentlivet :) Jag kommer bli som han i dne där filmen som jag inte minns vad den heter. men de e iallafall en kille som går på college tills han e typ 27 lr nåt bara för han tycker de e så kul. jaja, iallfall se skulle dom till rumpan bar och de va skittråkigt så jag gick efter typ 3 minuter, tog bussen in till centrum och gick till fia och jimmy. Skulle öppna porten som va låst och bröt av nyckeln i dörrn. helt otroligt att jag lyckas. men men, inte mitt fel :)

jaja, så nu sitter jag här i deras soffa och funderar vidare om jag ska åka hem tll kristinehamn och ta tag i livet eller om jag ska stanna kvar en dag och en natt till. Vad ska jag göra hemma liksom? Älskar ju att vara här.


Vill inte återgå till verkligheten, längtar efter aug 2008 när jag börjar studera och tänker nog flytta hit också. faktist.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback