17/2

Lite nervöst.

Att börja jobba imorn igen.. har bara jobbat en dag på två veckor.. Jobb ångest i bött.. Så ärligt talat så känns det ganska skönt nu att veta att jag e halvtidssjukskriven denna vecka och sen e de en vecka kvar med mitt vanliga schema och sen kommer mitt superschema med 15 tim i veckan.. jag orkar inte längre bry mig om pengar, jag e så trött på jobbet. Och så har jag ju kommit på att jag får nya semesterdagar i april som jag kan ta ut när jag vill. Om dom inte ändrat sig iår igen och ger oss ersättning istället, vi får väl se vad dom bestämmer. SKulle inte göra mig absolut nånting om jag fick dom pengarna rätt i handen, shit alltså hehe.

http://seemlaan.bilddagboken.se

Dj Semlan ;)

image124

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback