18/2

När någon faller så ska vi andra ta emot.

Något att tänka på kanske?

Iallafall.. helgen då.. vaknade i lördags och hade planer på att hänga med mamma och barna, men kände bara..ne jag vill va hemma.. så de va jag.. mötte upp kristin på stan vid ett lr nåt.. köpte lite sprit och sen gick vi hem till mig.. vi tittade på lite greys, lagade mat, jag gjorde mig iordning, och så vidare.. sen gick vi bort till henne och emma dök upp.. för-för-för-fest med tjejsnack, britney spears och sånt.. trevligt.. skjutsen kom och vi stack över till brorsan i karlstad. askul.. efter någon timme där gick vi till den sista förfesten som inspelade sig hos esping.. jag kan inte förstå att vi alla va sånna grymma dj's ;) haha.. skit skoj !!.. nöjes fick bli vårat nästa offer och det va också kul. Riktigt kul o träffa mongo och dom., saknar grabbarna. vi söp, dansa och bara hade de gött.. träffade N och de va kul, känns bra att vi efter alla bråk och kramar fram och tillbaka gick ur skolan som kompisar. Hade vart jävligt synd om det blivit åt andra hållet då han alltid funnits i mitt liv.
Iallafall, BK fick fixa oss en burgare och jag och kristin träffade två supersnälla i kön, jag va rätt full och första gången jag tittade på han ena så såg han typ ut som 27, näst gång såg han lite äldre ut, och ju mer jag tittade på honom desto mer förstod jag att han va typ 43 eller nåt.. men det gör inget, han va rolig ändå .. dom hade sagt nåt jätte gulligt till kristin men det kommer jag inte ihåg, update me krissan !!

Och igår då.. då fick det bli greys anatomy hela hela dan, kristin kom vid fem och vi syndade.. hehe.. greys anatomy tog fram starka känslor och vi sa godnatt.

Får väl se om denna bild kanske ger lite mer kommentarer än den förra då.. ;)

image125

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback