19/2

Känns rätt bra.

att jag jobbat idag utan att det gjort fruktansvärt ont, trots att jag och kristin tränade rätt hårt igår. Känns verkligen som att träningen hjälper, och gör dne det så kommer jag bli överlycklig, tänk att få slippa denna värk  nån gång i framtiden. helt otroligt skönt.

idag jobbade jag 7-10 sen tog jag tag i något som jag bävat för här hemma.. badrummet, okej att det alltid är tillräckligt fräscht, men jag har känt länge att jag har behövt göra en grundlig rengöring, så jag körde på och ca 1½-2 timmar senare så var jag klar.. det känns skönt som fan, offrade den tiden från träningen idag men ska ju träna ikväll och imorn förmiddag igen så det känns inte som att det gjorde så mycket :)
funderar på vad jag ska äta idag, nåt spännande lär det väl bli, hade tänkt göra lasagne men har missat köpa mjölk, ska handla sen vid fyra men måste äta innan de eftersom ja ska träna.. jaja, får se va de blir.

Ha det gott igelkott.

A very, very, long time ago.

image127

Emelie.

Kommentarer
Postat av: .

Att städa är ju jättebra vardagsmotion. Att göra fem hushållssysslor om dagen, som laga mat, städa badrum, tvätta... bla bla, det är lika med 3 hårda pass på gymmet. Så du behöver inte ha dåligt samvete för det.

2008-02-19 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback