20/2

Jobba.

Blir ganska segt att jobba så lite.. men så många dagar liksom, känns rätt ovärt.. och igår ringde maria och frågade om jag kunde jobba idag på min lediga dag också.. jojo,visst de fixar väl jag de. Men vafan efteråt ändrade jag mig 3 timmar ger ju inte ett skit,.. men men, de e väl bara att gå dit idag, antar att jag va nästan sista utvägen och det är ju inte marias fel att dom skär ner. och pengarna, dom behövs, även om det inte är mycket för världen.

Är rätt stel i nacken idag.. och känner av det i ryggen.. ska ta det lugnare med simningen, den tar mycket på mig.. jaja, vi får se.. ska väl gå ner och köra ett pass i gymmet sen.. blir nog tok bra det..

frukost..jatack.

Hon e gullig hon röva.

image128

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback