24/2

10 månader kvar..

till julafton förståss. längtar :)

igår skulle vi festa hos david.. tjejerna kom hit innan och vi gick dit vid nio lr vad hon va.. men jag hade så ont i ryggen så vid halv elva så skjutsade en tjej där hem mig. och karin åkte också hem. Lite synd att man ska behöva offra sånna kvällar för ryggen liksom, men så kan de va.

kände mig osäker imorse vad jag ville göra med mitt liv så jag gick återigen in på kau.se och kollade på min utbildning, den låter bara bättre och bättre för varje gång jag läser om den! .. kommer bli hur bra som helst. längtar verkligen.

ska ta ut alla mina semesterdagar dom dagar jag är ledig i april och maj, så slipper de räknas på dom 50 000 jag får tjäna i höst. dom räknas ju tydligen från det jag tjänar från 1a juni. brukar ju bli endel under sommarn.. men men, de löser sig.. jag kommer trivas bra med livet i höst, i promise.

har jag skrivit om att det blir oslo 14 mars?.. tror inte det, iallafall, jag jimmy & fia ska dit så det blir en riiiiktiig syskonhelg.. kommer bli skitbra.

Rebecca&jag.

image133

nej nu ska jag kolla på ett avsnitt till sen göra mig iordning för jobb.

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback