25/2

Bloggtime.

Ibland får man helt enkelt klämma in lite tid att blogga på.. idag har jag jobbat 8-14, varit aspigg och sov superbra inatt, hoppas jag gör det natten som kommer också (peppar peppar....) .. sen hade vi självbetalningsutbildning, spännande. rekomenderas absolut att ni ska prova. Och sen mötte ja tjejerna i lunchrummet på en kaffe innan ja stack hem och ska nu iväg och träna snart.. hade egentligen ingen motivation men har skapat mig den.. hehe. känns superkonstigt i armarna idag, typ som att en nerv ligger i kläm, eller ja, de känns typ som att man bärt massa tunga saker och dom är helt trötta fast man inte har det, så det är de jag ska träna bort tänkte ja =)

Imorn börjar jag kl6 för vi har ju bokrea imorn och öppnar butiken klockan 7.. spännande att gå upp kl 5 liksom, VET att många va minar vänner gör det ofta, men det blir ju konstigt för mig som aldrig har gjort de liksom.. vi får va semlan pallar imorn hehe.. sen ska jag träna och efter det blir de mys med maxitjejerna, smörgåstårta hörde jag !
Onsdag är en ledig dag, får se om krissan fortf e shoppingsugen då, annars ska ja bara va och sen åka till kd och sova hos jimmy o fia.. åker hem tors eftermiddag och ska jobba kvällen.. fre jobb hela dan sen maxifest, sen är det fan ledig helg, ska inte planera nåt (försöka iaf)...

men nu tror jag mackorna har sjunkit klart i magen så nu är det dax för träning.

Myskissen.

image135

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback