28/2

Torsdag.

Sov hos fia och jimmy inatt. Ibland önskar jag verkligen att jag va någon utav dom två, dom har ett så bra liv just nu. Båda har bra jobb, dom är kära, dom har fin lägenhet, bra framtidsplaner osv osv. jag är rätt avundsjuk faktist.
Jag satt här nyss och drömde mig bort lite, jag längtar nåt otroligt efter den dagen som vi har egna barn. Ser framför mig hur min man är på jobbet och jag tar barnen i bilen hem till jimmys hus och han står på gården och grillar och barnen springer i badkläder och hoppar och stojar i poolen på hans bakgård. Jag sätter mig och säger hej, vi snackar lite.. fia kommer hem och hon tar med grejer från köket, en stund senare ropar vi till oss barnen och käkar.. sen kommer min man förbi en snabbis innan vi ska åka bara för att säga hej till jimmy o fia och sen åker vi hem och nattar barna och jag sätter mig och betalar räkningar medans han tittar på sporten typ.. jag längtar sååå till den dagen.. jag hoppas av hela mitt stora hjärta att det kommer bli så. Jag kan inte se att något annat skulle hända på vägen så jag ska bara hålla tummarna och om 10 år är vi där.. hoppas hoppas..

Är trött som fan idag.. gick upp ganska tidigt imorse och körde fia till jobbet sen kom jag hem till dom igen och jimmy gjorde sig iordning, så drog han o jag till Plaza och käkade frukostbuffé.. 95 kr/pers.. billigt.. hehe.. men men, skitgott som det ska va.. sen har vi bara glede, tittat på lite hus och båtar och varit på hans kontor.. det kändes konstigt vuxet att vara där.. Min brors kontor.. skumt.. jaja.. sen tog ja bussen och vid universitet så hopapde emma på.. tjötade lite och nu har ja bara varit hemma och väntat (?) på att börja jobba.. är som sagt jätte trött och önskar ibland att man bara var ledig.. vore så himla skönt!

Nej johansson.. de här går inte. bara att sätta igång., byta om och tända till..

Jimmy ser farlig ut.. i höstas..

image136

Emelie.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

haha söt bild!

Postat av: Therese

Tack så mycket Emelie :D

2008-02-28 @ 16:14:56
URL: http://theresestrid.blogg.se
Postat av: .

Det är klart det kommer att bli så! Det tror jag.

2008-02-29 @ 00:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback