29/2

En dag på köpet.

Japp, idag får vi en dag vi inte skulle ha haft egentligen, så jag tänkte såhär.. Om jag tränar, jobbar och festar. Då har jag gjort tre superbra grejer på en dag jag inte ens skulle ha haft egentligen :)
Så imorse gick jag och tränade, höjde på ALLA maskiner, kändes riktigt kul. Finns en maskin som man typ gör situps på fast med vikter då, den är så jävla jobbig. Men den blir enklare och enklare för varje gång jag gör den så snart kanske den kan bli behaglig också, så som alla andra maskiner är på nautilus. Dom är verkligen jättebra.
Och nu sitter jag här, försöker ladda för att bli sugen på kasslern som ligger i kylen, inte ett dugg sugen på det idag men den måste ju ätas. Så det blir kassler och ris här om en timme, sen blir det snabbis på systemet och sen sticker jag till Maaxi och jobbar. Tar med mig kläder och så tills ikväll då vi ska ha maxi-fest hos kristin. Blir nog tokbra det.

Men nu ska jag vila en halvtimme lite framför tvn innan jag kör igång med packning, matlagning och sminkning.
Ha en superfredag allihop!!

Krissan & semlan. Maxi fest i januari.

image137

Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback